אמא של עידן – חובה לקרוא

היי לכולם
אני אמא של עידן מורד דייר בבית האח הגדול השנה .
אני בטוחה שרובכם צפיתם בתוכנית אתמול ולמי שלא אתן קצת רקע , עדיין לא הייתה משימת תקציב יש אוכל בשפע, לאורך כל היום באו אנשים וניסו לשים אותו במשבצת של זה ״שגומר את כל האוכל״, דל זה ״בלי המודעות לעצמו״.

השבוע הראשון של האח עדיין לא הייתה משימת תקציב מה שאומר שיש אוכל ולא חסר , ועדיין החליטו לעשות עליו יד אחת, זו לא הפעם ראשונה שהוא עובר את זה בחיים וזה משהו שבתור אמא אני נתקלת בסיפור מהמון חברות שיש להם מקרים דומים עם הילדים שלהן,אני יכולה להגיד לכם שאתם לא יודעים כמה היה חשוב לו וכמה הוא הוריד מההרגלי האכילה שלו חודש לפני שהוא נכנס לאח כי זה הדבר שהוא הכי פחד ממנו וגם אני, שיחזירו אותו למקומות שחורים בחיים שלו.

עידן היה ילד דיי מלא בצעירותו מה שתמיד גרם לו להיות מושא ללעג ולבריונות גם בגלל היותו שמנמן יפה ומחונן . אבל השנים שעברו לא יצרו שום שינוי בגישת האנשים אל מול כאבו האישי.

לי כאמא היה מאוד קשה לראות את הויכוח על האוכל במיוחד שזה סהכ היום השלישי וקיים שפע בבית.
תוך פחות משבוע המשחק עוד לא התחיל וכבר שמו אותו במשבצת הזו, יצאו עליו עשו עליו יד אחת ללא התחשבות אפילו לשנייה בצד השני, קראו לו בן אדם גדול אמרו לו שהוא טוחן כל היום, ומה שהכי כאב לי זה שהוא בסוף בא והתנצל על זה , אני רואה כל דקה כל שנייה בתוכנית הוא אוכל רגיל כמו כולם מן הסתם יש כאלה שאוכלים פחות וכאלה שאוכלים יותר, אך לעולם אל תתנו לבן אדם שלידכם להרגיש שונה ממכם, אחר ממכם.

שום תירוץ של הם תקועים בבית האח והם לא חושבים בהיגיון לא נראות לי לנכון, זה השבוע הראשון אין סיבה להתפוצץ על בן אדם בגלל אוכל.

אני משתפת אתכם מעומק ליבי בכאב שלי שהלוואי והחרמות הללו יפסקו מכיוון שאני מרגישה גם אחרי במשימה אתמול שאף אחד לא בחר בו למלך הכיתה כי קיים חרם כלפיו ואין דבר שיותר קשה לי לראות מזה בתור אמא.

אני מקווה בשבילי בשביל חברות שלי ובשביל כל האמהות שעוברות את מה שאני עברתי לפני 10 שנים שהדבר הבזוי הזה יפסק אנחנו בשנת 2023 ועדיין מקטלגים אנשים, ואם עידן היה צריך לבכות מול כל עם ישראל ולנפץ לי את הלב בשביל שהדבר הזה יגמר אז אולי יצא מזה משהו טוב לפחות ככה אני מקווה.
תודה רבה ענת מורד ❤️
‏Idan Morad אמא אוהבת אותךךך מלאאא

מתוך סטווסים מצייצים בפייסבוק https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid021qDX31KwVdzXuBHQannHb385bZqUDWGimyagV8KVLWcGwkDqvkvuX7U3PtWCMfiZl&id=100044570133583&mibextid=Nif5oz

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top